Biografija Avril Lavigne



Avril Lavigne BiografijaBiografijaAvril Lavigne
Datum rođenja27. rujna 1984, Belleville, Ontario, Kanada
Rodno imeAvril Ramona Lavigne
Nam PanggilanAvieAv.
Visina5 '3 "(1,60 m)

Mini BiografijaAvril Lavigne je rođen u Belleville, Ontario, Kanada od 27. rujna 1984. U dobi od 16 godina, preselio na Manhattan i počeo rad na svom debi albumu. Napustio je srednju školu nakon 11. razreda, kada je osiguran ugovor za snimanje. Kad Avril je gotovo 18 godina, ona je objavio "Complicated" iz debitantskim albumom pod naslovom: "Let Go", koja se 6x platine. Kao petite natjecatelja, djevojka iz malog grada, Avril je pokazala da je neovisna, puna samopouzdanja i odlučnosti, pružajući dobru kombinaciju između "Complicated" i Avril napraviti glazbeni proboj. "Complicated" rangiran broj # 1 na Billboard Top 100, a primio je pet Grammy nominacija, MTV Music Awards, MTV Europe Music Awards i još mnogo toga.
Mini Biography By: Stephanie Koston
ParDeryck Whibley (15. srpanj 2006 - danas)
Trade MarkGorke lyrics.Gusta crna olovka za oči, a sjenilo

TrivijalnostJedna pjesma, "Losing Grip", govori o bivšoj djevojci.
Pobjeda na 'Novi umjetnik u videokazetu' nagradu za pjesme 'složeno na VMA 2002.
Roditelji su Judy i John Lavigne, Francuski-kanadski.
Njegov prvi video, "Complicated", koštati više od $ 1 milijun.
Njezina mlađa sestra se pojavila u 'SK8R Boi' Video.
Ima mlađu sestru Michelle, i brat, Matthew.
nastaviti karijeru u tijeku zemlji i narodne glazbe, ali se prebacio na "punk-rock", jer to može biti više isplativo.
dobio pet nominacija za Grammy, uključujući i onu za najbolji novi umjetnik (2003).
Debitantski album 'Let Go' dobiti 6x platine.
Ispustiti iz srednje škole nakon 11. razreda, kada je osiguran ugovor za snimanje.
Osvojila 3 MTV Azija nagrade za omiljeni ženskog umjetnika, omiljeno proboj umjetnika i stil (2003).
Je bio nominiran za 6 Junona Nagrade (2003).
CD, "Let Go" je treći najprodavaniji album 2002.
Junona je osvojio četiri nagrade: singl godine ("Complicated"), album godine ("Let Go"), novi izvođač godine i pop album godine.
Najavio da pjesma 'Sk8er Boi' će se pretvoriti u film.
Drugi album pod nazivom "Under My Skin", koja ima 2x platine.
PIZZA ime nakon što je u restoranu u svom rodnom gradu, Napanee, Ontario.
Album se prodao u 381 000 kopija njenog drugog albuma "Under My Skin", što je # 1 album na dva dijela. Prema Nielsen SoundScan, završio singl Usher "Ispovijesti" za 8 tjedana rangiran # 1. "Under My Skin" album je # 1 u Velikoj Britaniji.
Omiljena pizza preljev se masline.
Pjesma "otklizao" na drugom albumu je o smrti njegova djeda.
Napisao je pjesmu "bijegom" pjeva Kelly Clarkson.
drugi od tri u svojoj obitelji.
dobri prijatelji s Pink, Vanessa Carlton, i Fefe Dobsonovi.
Nominiran za Grammy 3: Pjesma godine ("Ja sam s tobom"), Best Female Pop Vocal Performance ("Ja sam With You") i najbolji ženski rock Vocal Performance ("Losing Grip") (2004).
Avril vlastito učenje gitare na 12 godina.
osvojio Omiljeni pjevačica na 18. godišnjoj dječjom Choice Awards [travanj 2005].
2005: osvojio je tri nagrade: Junona Fan Choice Award, izvođač godine i Pop album godine ("Under My Skin").
Glasali # 1 u teen Narodne Top 21 najtoplijeg U 21. Popis [30. travnja do 1. svibnja 2005].
On je bio ljubazan dati mnoge stavke Rocky Stone treba posvetiti djeci koja su manje sretni kao dio Toy Mountain 2004Odlučio nastupiti u Dublinu, Irska na isti dan joj je djed umro. Po primitku vijesti, znao je da je želio nastaviti.
Deryck Whibley angažirana na 25. lipnja 2005.
Piše sve svoje pjesme o svojim osobnim iskustvima.
Njegovo ime zauzima poziciju # 36 na Maxim Hot 100 časopis od 2005.
Oženjen Sum 41 Deryck Whibley frontmen na Srpanj 15th, 2006 na otvorenom, ne crkvenoj svečanosti u privatnom imanju u Montecito u Kaliforniji. Nosila je haljinu Vere Wang i drži buket bijelih ruža. Njihov prvi ples je "Iris" Goo The Goo Dolls.
Ploče izbornik na vjenčanje prijem pročitati "Avril Whibley", implicirajući da je uzeo Deryck Whibley suprugom prezime u svom osobnom životu.
Omiljeni glumac Tobey Maguire, a omiljena glumica je Sandra Bullock.
Prirodna boja kose je smeđa.
Ima više od 100 pari tenisica razgovarati.
Muški # 15 u Maxim magazina Hot 100 2007.
Muški # 24 u Maxim magazina Hot 100 2008.

Osobni citati"Svidjelo mi se manje jer ne možete dobiti u nevolje. Sada sam samo trebate pokušati i ponašati sebe."
"Možda ću izgledati kao tvrd pilić - i ja sam - ali ja sam nepopravljivi romantičar i iznutra."
"Zašto bih trebao brinuti što drugi ljudi misle o meni? Sam tko sam ja. I tko sam želim biti."
"Volio bih da se malo više hard-ljuljanje na moj sljedeći album. Ali mrzim cijeli oznaku stvar."
Ljudi me pitaju žaljenje ako sam gubit svoje posljednje godine na teen postati pjevačica. Znaš nešto? Ja ne. Budući pjevanje je moj život. Kada i ako želite nešto tako loše vidjet ćete. Mislim, ja sam samo tako blagoslovljen da se radi ono što volim raditi i da je dao ovu priliku. Zahvaljujem Bogu jer postoji toliko mnogo više talentiranih ljudi vani koji će doći nikada nije ni blizu dobivanje izdavačkom kućom.
"Da me razumiju, morate me upoznati i biti oko mene i onda samo ako sam u dobrom raspoloženju -. Nemojte me zadovoljiti u loše raspoloženje."
"Moja mama ne bi me pustiti da pjevaju 'jagoda vino' Jer imali 'vino' u njemu."
"Kad sam bila 2 moja mama je znala da ću biti pjevačica. Sam nastupa otkad sam bio mlad dijete. Tako sam poznat htio sam to učiniti za neko vrijeme. Oduvijek sam znao u mom srcu To bi se pjeva. "
"Ja sam samo izlazili i ja ću biti ja Cleary - pišem ono što osjećam, ja nikada ne brinuti što drugi misle."
Mogu napisati pjesmu za dan.
"Moj san je uvijek bio da hop na pozornici ispred mojih navijača svake noći i izvesti."
"Zapravo, ja znam za činjenicu da su neki mladi ženski umjetnici ni ne pjevaju WHO na svojim Records i koji ne pjevaju uživo. I to je jadno." (O lipsynching)


Gdje su oni sada (veljača 2004) izdao "Ne Tell Me" sa svog drugog albuma.
(Srpanj 2004) Objavljen singl My sretnim završetkom "iz njenog drugog albuma.
(Listopad 2004) Objavljen Samac "Nitko u svoju zemlju" s njenog drugog albuma.
(Ožujak 2005) objavio singl "On nije bio" od drugog albuma.
(Travanj 2005) "Bonez" turneje u Australiji i Aziji.
(Travanj 2005) Pokrenut "raspasti se" s albuma "Under My Skin".
(Listopad 2005) Planiranje naprijed je bila u braku s Deryck Whibley.
(Studeni 2005) Santa Monica, Kalifornija.
(Ožujak 2007) Objavljen Samac "djevojka" u jednu od tri albuma, "The Best Damn Thing".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar